Andretti tegi F1 sarjaga liitumiseks koostööd Cadillaciga ning mootoreid oleks neile tarnima hakanud Renault’le kuuluv Alpine’i F1 tehasemeeskond.

Kuigi rahvusvaheline autoliit FIA andis Andretti liitumisavaldusele rohelise tule, siis F1 sarja juhtfiguurid olid teist meelt.

„Jõudsime hindamisprotsessi käigus selgusele, et 11. tiim ei tooks MM-sarjale lisandväärtust. Nad saaksid seda teha ainult heade tulemuste kaudu, aga me ei usu, et antud kandidaat oleks konkurentsivõimeline,“ seisis F1-sarja pressiteates. „11. meeskond oleks korraldajate jaoks lisakoorem ning mitmete jaoks tähendaks see arvestatavaid väljaminekuid. Samuti väheneksid teiste konkurentide tehnilised, tegevus- ja äripinnad.“

Samas ei löödud Andretti ees aga ust täielikult kinni ning alates 2028. aastast oleksid nad teatud tingimustel F1 sarja oodatud. „Me vaataksime avaldust teise pilguga, kui 2028. aastal liituks sarjaga meeskond, kes kasutab mõne General Motorsi brändi jõuallikat. See võib olla nii tehase kui ka eratiim.“

Andretti näol on tegemist neljakordse IndyCari vormelisarja võitjaga ning 2023. aastal teeniti sõitjate tiitel ka vormel-E sarjas. Andretti meeskonna asutajaks on Michael Andretti, kelle isa Mario krooniti1978. aastal F1 maailmameistriks. Micheal ise võistles kuninglikus sarjas vaid ühe hooaja, kui jõudis 1993. aastal McLareni ridades korra poodiumile.