Monte Carlo etapi ainus soomlasest ralliäss Toyota huvist: tore, kui sellised jutu käivad
Ainsa soomlasena on autoralli MM-sarja avaetapil Monte Carlos võistlustules soomlane Sami Pajari, kes sõidab uhiuue Toyota Yaris Rally2 masinaga. Soomlane loodab tulevikku silmas pidades hästi esineda, aga samas on oluline ka auto tervena finišisse tuua.
22-aastast Pajarit peetakse põhjanaabrite seas üheks suurimaks tulevikutäheks. Ta tuli 2021. aastal JWRC maailmameistriks ning on edukalt ka Rally2 klassi murdnud. Ta teenis mullu Rally Estonial WRC2-s teise koha ja võitis samas arvestuses koduse Soome ralli.
Viimasel kahel hooajal Skoda Rally2 masinat roolinud Pajari on üks mitmest sõitjast, kes Monte Carlos stardis uue Toyota Rally2 sõiduvahendiga. Kui veel eelmisel aastal sõitis soomlane Toksporti ridades, siis tänavu valmistab talle auto võistlustel ette kodumaa meeskond Printsport.
Toyota masinasse üle kolimisega on üle lahe meedias spekuleeritud, et see võib tulevikus avada Pajarile ukse ka Toyota WRC tiimis. Rallit.fi teatel oli just Toyota pealik Jari-Matti Latvala soovitanud Printsportile Pajari Toyotasse istutamist.
„Ma ei teagi, millal Printsporti ja Toyota vahel läbirääkimised hakkasid. Saime alguses info, et nad on huvitatud koostööst Printsportiga,“ rääkis Pajari portaalile Rallit.fi.
Pajari nentis, et kuigi Toyota huvi on tulevikku silmas pidades hea märk, siis rallispordis midagi kindlat pole. „Loomulikult on tore kuulda ja tunda, kui niimoodi räägitakse. Samas tuleb meeles pidada, et pole vahet, mis autoga Rally2 klassis sõita, sest hästi tuleb ikka esineda, kui tahad üles liikuda,“ arutles Pajari. „Pealegi pole ma ainus sõitja uue Toyota roolis. Loodan, et uks on veidi avatud, aga lõpuks räägivad tulemused enda eest.“
Toyota Rally2 autoga on Monte Carlos stardis ka prantslased Stephane Lefebvre ja Bryan Bouffier ning hispaanlane Jan Solans.
Pajari rääkis oma eesmärkidest, et suurepärane oleks Monte Carlos poodiumile jõuda. „Samas on väga oluline ka kõik katsed lõpuni teha,“ lisas ta.