Staadionid ja hallid on miljonitele spordisõpradele nagu katedraalid, ning neid ehitatakse üha uhkemaid.
Los Angeles Clippersi sel sügisel valmiv mängupaik Intuit Dome pakub rohkem kõneainet kui võistkond ise. Klubi omanikul Steve Ballmeril pole õnnestunud sadadesse miljonitesse USA dollaritesse küündiva luksusmaksu abil korvpalliliiga NBA tiitleid osta, aga universumi parima spordiareeni mitteametliku auhinna tahab ta kindlasti endale napsata.
Maailma rikkurite edetabelis kuuendat kohta hoidval Ballmeril pole põhjust koonerdada. Intuit Dome läheb talle maksma üle kahe miljardi dollari, mis on Microsofti endise tegevjuhi 135-miljardise varanduse kõrval köömes.
Selle raha eest paigaldab Ballmer 18 000 pealtvaatajale NBA areenide seas kõige laiemad ja mahukama jalaruumiga istmed, 360-kraadise ja 4100 ruutmeetrise videotabloo (viis korda suurem kui NBA keskmine), iseteenindusega puhvetid ja fännide aktiivsust jälgivad andurid. Kes Clippersi poolt piisavalt plaksutab, hõiskab või püsti tõuseb, saab lähemates kauplustes allahindlust.
Ballmer rõhutas, et ta ei ehita saali rikkuritele, vaid tavalistele korvpallisõpradele. Luksussviite on NBA kohta napid 48 ja esialgu keeldus ta sviitidesse isegi monitore panemast. Ikka kõik selleks, inimesed vaataksid mängu. Isegi restoranid on väljakust võimalikult kaugele viidud.
„On pühapäevafännid – inimesed, kellele pakub rõõmu saalibaaris istuda ja aeg-ajalt mängus toimuvale pilk peale heita. Armastame neid ja tore, et nad käivad, aga meie tahame rõhu panna mujale. Meie uuel areenil on kõige tähtsam oma istekohal olemine ja võistkonna vaatamine,“ rääkis ta väljaandele Sports Illustrated.