Kui varasamalt teenis ralli võitja 25, teine koht 18, kolmas 15 punkti ning teised esikümne sõitjad vastavalt 12, 10, 8, 6, 4, 2, 1 silma, siis edaspidi jaotuvad punktid järgmiselt: 18-15-13-10-8-6-4-3-2-1. Selline seis lüüakse lukku laupäeva õhtul. Punktid kindlustab sõitja aga siis, kui ta ka pühapäeval finišisse jõuab.

Viimaseks võistluspäevaks on välja töötatud eraldi punktisüsteem, mille alusel teenib finaalpäeva parim 7 punkti, teine koht 6, kolmas 5 jne. Lisaks jäeti alles punktikatse ehk pühapäeval on võimalik ühel sõitjal maksimaalselt teenida 12 silma.

Ralli võitjaks kuulutatakse sõitja, kes on pühapäeva lõpuks esikohal ehk kõigi kiiruskatsete kokkuvõttes kõige kiirem. Kusjuures uus süsteem ei taga enam, et reaalne võitja ka enim punkte kogub.

Paljudele sõitjatele ja rallispetsidele pole muudatused aga meeltmööda olnud ja FIA kinnitas, et vajadusel ollakse valmis hooaja jooksul punktisüsteemi vahetama.

Nimelt rääkis FIA allikas DirtFishile, et kuna punktisüsteemi muutus oli tiimide idee, siis hoiab alaliit olukorral tähelepanelikult silma peal.

„Ütlesime neile, et: „Olgu, teeme nii nagu tahate, aga võite kindlad olla, et jälgime asju pingsalt.“ Kui me tunneme, et see on liiga segane ja spordialale kahjulik, siis oleme muutusteks valmis ja ei karda neid ellu viia. Mõistame probleemi, mis oli varasemalt pühapäeval võistlemisega, aga kas see [uus punktisüsteem] on ikka parim lahendus? Kui pole, siis muudame asja,“ vahendab Dirtfish FIA allika sõnu.