Meediasse ilmusid sahinad Rovanperä plaanidest sügisel ja Toyota avaldas uudise alles novembri keskel, pärast Jaapani rallit. Latvala ütles, et tema jaoks oli kõik selge juba varem.

„Tema mänedžer Timo Jouhki hakkas sellest rääkima suvel. Sel hetkel oli see muidugi üllatus. Aga kui hakkasin asja üle järgi mõtlema, sain aru, miks selline soov tekkis,“ rääkis Latvala Soome portaalile Rallit.fi.

„Kalle on sõitja, kes ei jahi kindlasti kümmet MM-tiitlit. Saan aru, miks motivatsioon võib ära kaduda. Kui oled juba kaks MM-tiitlit võitnud, hakkad mõtlema, mis sinu eesmärgid on ja mis sind elus edasi viib. 2024. aastal tahab Kalle sõita nii rallit, driftida kui ka püüda elus muid asju. Loodan, et 2025. aastaks on Kallel entusiam tagasi,“ selgitas tiimijuht.

Lisaks avaldas Latvala lootust, et poolik hooaeg pikendab kokkuvõttes Rovanperä karjääri ja seeläbi ka võimalusi aina uusi ja uusi MM-tiitleid võita. Aga nagu soomlane märkis, siis millalgi tuleb piir ette ja Sebastien Loebi rekordilist üheksat tiitlit Rovanperä eesmärgiks ei võta.

Suure tõenäosusega avab Rovanperä 2024. aasta võistluskalendri Rootsi MM-etapil. Hooaja esimest, Monte Carlo rallit, kavatseb ta nautida pealtvaatajana.