2023. aasta alguses oli Neuville Hyundais kindel esinumber ning tiimikorraldusi kasutati juba hooaja teisel etapil Rootsis. Algavale hooajale minnakse vastu teistsuguse plaaniga.

„Hooaja alguses on mõlemal (Tänakul ja Neuville’il) võrdsed võimalused. Meeskonna kolmas auto on selgelt toetavas rollis,“ teatas Abiteboul.

Abitebouli sõnul vaadatakse hooaja käigus aga olukord üle ning seejärel võidakse kasutada juba meeskonnakorraldusi. „Ma ei lasku detailidesse, kuid hooaja jooksul saabub hetk, kus vaatame olukorrale otsa ning seejärel võime reegleid muuta. Sõitjad teavad sellest,“ sõnas Abiteboul, kes on nüüdsest ka Hyundai Motorspordi president.

Tänak ja Neuville kuulusid koos Hyundaisse ka aastatel 2020. - 2022. 2020. ja 2022. aastal jäi kokkuvõttes peale Tänak, 2021. aastal aga Neuville. 2022. aasta teises pooles oli Tänakul veel võimalus jahtida MM-tiitlit. Kreeka rallil oli olukord, kus tiim oleks võinud anda tiitlit jahtinud Tänakule eelise, kuid seda ei tehtud.

„Tahaksin mõelda, et see on positiivne probleem. Parema meelega oman kahte head sõitjat ja tegelen tagajärgedega, mitte ei oma ühte, kes peab võitlema kahe vastu,“ sõnas Hyundai boss. „Lõppenud hooajal pidime mitmel juhul korraga võitlema nii Kalle (Rovanperä), (Sebastien) Ogier’ga ja (Elfyn) Evansiga. Kohati oli see väga keeruline ülesanne.“

„Meil saab 2024. aastal olema korralik tiimisisene konkurents, kuid arvan, et see on sõitjatele kergendus, et keegi ei pea üksinda suurt koormat kandma,“ lisas ta.

2024. aasta esimene ralli sõidetakse 25. - 28. jaanuarini Monte Carlos. Tänaku ja Neuville’i kõrval jagavad Hyundai kolmandat autot Esapekka Lappi, Andreas Mikkelsen ja Dani Sordo.