2022. aastal võitis Tänak Hyundai i20 Rally1 autoga kolm etappi ning lõpetas hooaja üldkokkuvõttes teisel kohal. Jooksvat kalendriaastat alustas eestlane Ford Puma roolis, ent tasuks oli kokkuvõtte neljas koht. Uueks hooajaks naasis Tänak Lõuna-Korea autotootja rüppe.

Kuigi saarlane on i20 masinaga tuttav, siis 25. jaanuaril algavaks Monte Carloks ralliks on veel palju tööd teha. „Oleme üsna hõivatud, sest detsembris on päris palju teha. See on masin, millega olen varem sõitnud, nii et peaksin seda natuke teadma. Kuid kindlasti peame end värskendama ja tegema järgmise aasta nimel tööd,“ lausus Tänak portaalile Autosport.

„Ootused pole madalamad ja ilmselgelt tundub, et [meeskonna pealik] Cyril Abiteboul on tugev liider, kes ei oota midagi vähemat kui võitu. Seega peame neid ootuseid täitma,“ lisas 2019. aasta maailmameister.

Tänak vaatas tagasi ka lõppenud aastale M-Sportis, kus kõik ei läinud päris soovitult. „Kõrged ootused on alati natuke ohtlikud, sest sa võid kõrgelt kukkuda – ilmselgelt läks see nii minuga, aga mõnes mõttes terve meeskonnaga,“ tõdes ta.

„Kindlasti soovisime esineda palju paremini. Aasta algus polnud paha, aga me ei saanud masinat edasi arendada ja tegime vähikäiku. Alates hooaja keskpaigast polnud emotsioonid väga head. Kindlasti on mõlemad osapooled pettunud, aga kui otsida hooajast midagi positiivset, siis vähemalt võtsime kaks etapivõitu,“ sedastas Tänak.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena