Augustis Tallinnast T1 keskuse eest stardi saanud ning Rakvere Vallimäe vabaõhukeskuses lõppenud autoentusiastide üritus põhines ralliformaadil – viis lisakatset Lahemaa rahvuspargi maalilistel asfaltteedel, kokku 32 suletud kilomeetrit.

Tuleval aastal on eesmärgid mastaapsemad.

“Augustikuine üritus oli prototüüp. Korraldasime selle suhteliselt lühikese ajaga, kuid siiski registreerus 56 ekipaaži ning osalenud autopark oli muljetavaldav,“ sõnas Margus Murakas, kelle jaoks erinevate sõiduürituste korraldamine juba üle kümne aasta teiseks tööks olnud.

“Tuleval aastal on eesmärgiks teha kahepäevane üritus, kokku 10 lisakatset, sest kaunite vaadetega asfaltteid, kus sõitu ja Eestimaa ilu nautida, on rohkem kui arvata oskaks,“ lisas Murakas.

Esialgsete plaanide kohaselt liigub Drivestonia läbi Põhja-, Ida-, Lõuna- ning Edela-Eesti. Samuti planeeritakse lisakatsete äärde pealtvaatajate alasid, et publik võimalikult mugavalt ja turvaliselt ühest omanäolisemast sõiduüritusest osa saaks.

Drivestonia formaadist rääkides võtab Murakas asja kokku lihtsalt: „Me ise nimetame seda show-ralliks, sest kõik rallilikud elemendid on olemas - turvalisus, suletud teed, ajakontrollpunktid, minutilised stardi-intervallid -, kuid aega ei võeta ning parimaid ei selgita, samuti pole ka rajaga eeltutvumist ega korraldajapoolset lisakatsete legendi - puhas oma autoga sõitmise ja nautimise üritus.“