Neuville’ sõitis teelt välja kohe kuuenda kiiruskatse alguses. Enne eksimust hoidis belglane teist kohta ja kaotas liider Elfyn Evansile (Toyota) vaid 10,5 sekundiga.

„Katse alguses oli esimeses kurvis suur lohk, mis viskas mind õigelt trajektoorilt välja. Paraku oli tee kitsas ja laialt sõitmiseks polnud palju ruumi. Tabasime puud ja lõhkusime vedrustuse,“ selgitas Neuville.

Abitebouli arvates võttis Neuville’ keerulistes oludes liiga palju riske. „Ta kiirus oli esimesel pärastlõunasel katsel väga muljetavaldav, aga ma arvan, et ta oli esikohta jahtides liiga tormakas,“ vahendab DirtFish prantslase sõnu. „See meenutas mulle Kreekas aset leidnud intsidenti, kui ta rallit juhtis.“

Abitebouli sõnul oli neil küll eesmärk võita, kuid Neuville vahendas Evansiga vahet ootamatult kiiresti.

„Me sõitsime ainult võidu nimel, sest MM-sarja kokkuvõttes polnud enam midagi kaalul. Seega oli peamine ülesanne riskide manageerimine, aga me ei osanud ette näha, et ta esimese kiiruskatsega nii palju aega tagasi võtab,“ selgitas Abiteboul. „Vestlesime teemal, kuidas oleks kõige targem vahet vähendada, aga me ei andnud talle konkreetseid juhiseid. Ja Thierry pole ka selline sõitja, keda juhendatakse.“

Järgmisel hooajal kavatseb aga Hyundai tiimiboss strateegia rohkem paika panna. „Thierry teab, mida peab tegema, aga mõnel etapil on ta olnud liiga tormakas. Me peame aru saama, kuidas seda parandada.“

„Talle meeldib palju riskida. Ta karjäär on jõudnud sellisesse punki, kus ta tunneb end võibolla autos liiga mugavalt. Ta näeb kõvasti vaeva, tal on suured ootused, aga võimalik, et pingutab vahel pisut üle,“ lisas Abiteboul.