Kesk-Euroopa rallil startides olid kolm suurimat tiitlipretendenti Andreas Mikkelsen (108 p), Yohan Rossel (104 p) ja

(99 p). Neist suurim eelis oli liidril Mikkelsenil, kes oli kolmikust ainus, kes ka Jaapanis startida plaanis.

Rossel langes konkurentsist aga reede hommikul, kui tegi päeva avakatsel karmi avarii ning katkestas etapi. Järgmisel ehk ralli neljandal kiiruskatsel sõitis teelt välja etapi liidriks kerkinud Mikkelsen. Pealtvaatajad aitasid norralase masina teele tagasi, aga Mikkelsen kaotas parimatele enam kui 10 minutit.

„Sattusime kurvis kruusale, mida ma ei oodanud. Sõitsin liiga kiiresti, ma ei oodanud seal kruusa. Tagumine vedrustus on puru, peame parandama hakkama,“ rääkis Mikkelsen finišis. Norralane suutis auto piisavalt ära parandada, et reede lõpuni sõita. Tasub mainida, et hoolduspausi päeval ei olnud.

Probleemidega maadles ka Greensmith, aga tema püsis stabiilselt suures mängus. Ralli lõpuks sai britt WRC2 arvestuses neljanda koha, millega teenis juurde 12 punkti. Sellega kasvatas ta üldsaldo 111 silma peale.

Samal ajal jätkas võistlemist Mikkelsen, keda oleks esikümnesse aidanud vaid ime. Lõpuks teeniski ta WRC2 klassis 13. koha, aga punktikatse suutis norralane võita. Nii kasvatas Mikkelsen samuti oma skoori 111 punkti peale. Kuna Greensmith ei suutnud punktikatsel esikolmikusse jõuda (oli seitsmes ja kaotas Mikkelsenile 17,8 sekundit - K.R.), siis tema lisapunkte enam ei teeninud.

Nii on mõlemal mehel ralli järel koos 111 punkti, aga Mikkelsenil on kirjas kolm rallivõitu, Greensmithil kaks. Mikkelsen oli parim Sardiinias, Eestis ja Kreekas. Greensmith noppis esikohad Mehhikost ja Portugalist. Seega suutis reedel katkestamise äärel olnud Mikkelsen tänu ralli jätkamisele ning punktikatse võidule juba Kesk-Euroopa rallil tiitli kindlustada.

Mikkelsen ja Torstein Eriksen tulid WRC2 klassi maailmameistriteks ka 2021. aastal. WRC klassis on Mikkelsen võitnud kolm rallit ning aastatel 2014-2016 sai ta hooaja üldarvestuses kolmanda koha.