Ralli MM-sari on kriisis ning seda tunnistavad kõik: sarja omanikud ehk promootor, rahvusvaheline autoliit (FIA), tiimide juhid, sõitjad. Suured ülemused tulevad novembris välja muudatusettepanekutega, kuid need puudutavad üksnes rallide korralduslikku poolt: tahetakse kärpida kiiruskatsete kilomeetreid, laiendada autode hooldamise võimalusi ja muud nipet-näpet. Aga palju see päästab?

Rallisid võib korraldada niipidi ja naapidi, kuid publik tuleb ikka raja või ekraanide äärde jälgima kiiremaid ehk Rally1 autosid ning heitlust võidu ja MM-tiitli nimel. Kõik muud sarjad on igati toredad, aga... Kalle Rovanperä juhib Rally1 autode arvestuses kaks etappi enne hooaja lõppu Elfyn Evansi ees 31 punktiga – seda teab igaüks, kes rallit vähegi jälgib. Nüüd viktoriiniküsimus: kes juhib Rally2 sarja ning kelle ees ja kes võitis Junior WRC meistritiitli? Õigesti vastanud võivad endale aplodeerida, sest on kirglikud fännid ja nende jaoks võib kõik jääda samaks, aga palju neid on?