Autorallis antakse lisaks sõitjate ja kaardilugejate MM-tiitlitele välja ka tootjate tiitel, mille nimel võistlevad põhiklassi meeskonnad. Igal rallil saab meeskond nimetada kolm sõitjat, kes kihutavad tootjate punktidele ning arvesse lähevad neist kahe parema tulemused.

M-Sport ei ole tänavu üldse tootjate arvestusele keskendunud, sest on osalenud vaid kahe autoga, mille roolis on Ott Tänak ja Pierre-Louis Loubet.

Ilmselt ei suuda M-Sport ka uuel hooajal Rally1 masinate hulgas meeskondlikule esikohale pretendeerida. Tiimijuht Milleneril on aga idee, kuidas nad võiks mängu pääseda.

„Kõikidel praegustel tootjatel on jaanuari algusest Rally2 auto. Miks me siis ei võiks teha koos teise klassiga MM-sarja? Seal oleks kaks Rally1 autot ja üks Rally2 auto, mis sõidaks tootjate MM-punktidele,“ pakkus Millener, kirjutab Rallit.fi.

„Olen seda ideed promootorile maininud. Nad olid sellest huvitatud,“ kinnitas tiimijuht.

Milleneri hinnangul suurendaks selline reform autoralli MM-sarja teise klassi tähtsust veelgi. „Kujutage ette olukorda, kus meeskondade juuniorsõitjad otsustaksid tootjate maailmameistritiitli teises klassis. See oleks päris lahe.“

Kui M-Sport ja Hyundai on oma Rally2 autodega WRC2 klassis sõitnud juba pikemat aega, siis Toyota uhiuus Rally2 masin teeb MM-sarjas oma debüüdi järgmisel hooajal avatavasti Monte Carlo rallil.