Hetkel kulub rallisõitjatel võistlusnädalavahetuse jooksul tohutult aega ja kilomeetreid, sest hoolduspark on koondunud ühte kohta. Selline lahendus on kasutusel olnud alatest 2000. aastate algusest.

Näiteks Jyväskylä rallil võivad kiiruskatsed olla hoolduspargist kuni 200 kilomeetri kaugusel.

WRC Promootori võistluste direktor Simon Larkin vihjas hiljuti, et töös on muudatus, mis lubaks meeskondadel viia piiratud arvu varuosi rehvivahetuse tsoonidesse.

Latvala oleks sellise lahendusega väga rahul „On aeg tsentraliseeritud hoolduspargist praegusel kujul loobuda. On vaja teha muudatusi, see on kindel,“ ütles Latvala MTV Urheilule.

„Olen hoolduste puudumist varemgi kritiseerinud. Kui veovõll või roolivõimendi on katki, pole midagi teha, sest osi ei saa vahetada ning siis tuleb terve päev jätkata katkise autoga. Huvi võistluse vastu lihtsalt kaob,“ märkis Latvala.

Soomlase sõnul võiks selliseid väiksemaid remonttöid teha rehvivahetuspunktides.

„Olen teinud FIA-le ettepaneku teha sinna teatud tüüpi kast, mille suurus ja kaal on fikseeritud ning see tähendaks, et sinna mahub piiratud arv varuosi,“ sõnas Latvala.