Soome ajaleht märgib, et enamik rallisõitjaid ei riskiks Power Stage'il, kui juhiks rallit pooleteise minutiga. Ja eriti veel siis, kui oleks ka autoralli MM-sarja liidrid. Rovanperä on siinkohal suur erand.

Viimasel Kreeka MM-rallil vajutas soomlane taas punktikatsel gaasi põhja, kuigi tema edumaa oli täpselt selline nagu eelpool mainitud.

Toyota esisõitja näeb punktikatset alati võimalusena, mitte ohuna. Kuidas ta seda täpselt teeb? „Ma ei tea,“ ütles Kreekas Toyota meeskonnajuhina töötanud Kaj Lindström Dirtfishi veebisaidile.

„Tundub, et ta leiab viie lisapunkti jaoks lisamotivatsiooni, mis on tema seisukohalt väga hea,“ jätkas Lindström.

Rovanperä kogub punktikatsetelt nii palju lisapunkte, et need moodustavad juba märkimisväärse osa tema MM-i üldpunktidest.

Rovanperä juhib MM-sarja 33 punktiga, kuid kui Power Stage'ilt punkte ei jagataks, oleks vahe MM-i teise koha mehega vaid 18 punkti. Soomlane on sel hooajal kogunud juba 38 Power Stage'i punkti, samas edetabelis teisel kohal asuval Ott Tänakul on neid punkte 28.

Iltalehti kirjutab, et viimasel kiirukatsel võidu jahtimisel on muidugi alati riskid, kuid Rovanperä on selgelt välja arvutanud, et võimalik tasu on suurem kui risk.

Power Stage'i punktid 2023. aastal:

1. Kalle Rovanperä 38;

2. Ott Tänak 28;

3. Elfyn Evans 23;

4. Thierry Neuville 15;

4. Esapekka Lappi 15.

Power Stage'i punktid alates 2020. aasta hooajast:

1. Kalle Rovanperä 128;

2. Ott Tänak 104;

3. Thierry Neuville 98;

4. Elfyn Evans 84;

5. Sébastien Ogier 68.