Tänaku Ford Puma Rally1 masinal kadus reede hommikul sõidetud kolmandal katsel järsku kiirus ja eestlane keeras umbes 8 km järel autoga katselt maha. Viimase kilomeetri enne katkestamist oli Tänak sõitnud elektrirežiimi peal. Masina kapoti alt tuli ka suitsu.

M-Spordi pealik Richard Millener kommenteeris WRC ülekandes Tänaku katkestamist järgnevalt: „Esialgse info põhjal auto põhi sai millegilt löögi ja see põhjustas mure, mis sundis peatuma. Ott andis tiimile teada, et midagi põrkas vastu auto põhja ning võimsus kadus ära. Toome auto tagasi ja vaatame, mis saama hakkab, aga on üsna ebatõenäoline, et võistlusega jätkame. Löök olevat üsna tugev olnud.“

Vaata ka Tänaku selgitust juhtunule, mille ta andis katkestamise järel Delfile.

Lõunapausi ajal kinnitas M-Sporti meeskond, et eestlase võistlus on selleks nädalavahetuseks lõppenud.

Tänak oli Soome rallit alustanud neljapäeva õhtul katsevõiduga.

Loubet sai sama kiiruskatset sõita vaid 1,7 km ning kihutas siis teelt välja vastu puud. Ilmselt oli see sama kurv, kus tegi 2004. aastal avarii Petter Solberg.

Kaks masinat korraga mängust väljas - hullemat stsenaariumit annab M-Spordi jaoks välja mõelda...