WRC sarjaga 2014. aastal taasliitunud Hyundai on küll kahel korral võitnud kontruktorite MM-tiitli, kuid sõitjate arvestuses ollakse siiani kuival ja mõistagi ei valmista see korealastele rõõmu.

Tänavu on läbitud väikestviisi uuenduskuur, kui esmalt sai Hyundai tiimibossiks Cyril Abiteboul ja peale selle liitus juuni alguses tiimiga autoralli MM-sarja suurim tehnikageenius François-Xavier Demaison, kelle käe all valminud Volkswageniga võitis Ogier möödunud kümnendil viis MM-tiitlit.

Selles, et Hyundai on Ogier' teenetest huvitatud, pole mingit kahtlust ning Saksamaa väljaande Motorsport Aktuelli sõnul võib Demaisoni kohalolu aidata prantslase palkamisele kõvasti kaasa.

Olgu öeldud, et Hyundai praegustest sõitjatest on järgmiseks hooajaks leping olemas vaid Thierry Neuville'il. Samuti peetakse läbirääkimisi Esapekka Lappiga ning on tõenäoline, et soomlane jätkab meeskonnas.

Soome rallimänedžer Timo Jouhki rääkis Ilta-Sanomatile, et hiljuti Rally Estonial Hyundai Rally1 autoga debüteerinud Teemu Suninen saab ka järgmisel aastal mõned rallid, kuid Dani Sordo võib tänavu karjääri lõpetada.

Välistatud pole seegi, et Hyundai võib tuleval hooajal sarnaselt Toyotale tulla starti nelja autoga. Lõuna-Korea autotootja ei ole seda aga veel kinnitanud, vahendab rallit.fi.

Toyota pole seevastu tulevaks hooajaks vähemalt ametlikult ühtegi lepingut sõlminud. Hyundai on väidetavalt noolimas ka valitseva maailmameistri Kalle Rovanperä allkirja, aga ilmselt jätkab ta siiski Toyotas.