„Ralli formaat on väga mõistlik ja lihtne, et valmistuda Ralli Estoniaks,“ sõnas Tänak. „Suures pildis saime auto seadistuse juba testipäeval paika, siin on vaid nipet-näpet kohendamist. Tegelikult on kõike vaja paremaks saada. Sel aastal pole meil kiirust olnud, aga nüüd tulevad Eestis ja Soomes rallid, kus kõik sõltub kiirusest, seega on seda vaja. Õnneks on meie tiim tööd teinud ja usun, et oleme sammukese edasi astunud.“

Taevataat, kes pakkus ralli ajal nii paduvihma kui päikest Tänaku päeva ära ei rikkunud, pigem vastupidi. „Tunde saamiseks oli vihm hea,“ selgitas Tänak. „Esimesed kaks katset sõitsime kuivas, edasi on olnud vahelduv – kohati märjem, kohati niiske – ma mööda külge see maha ei jookse.“

Martin Järveoja sõnul oli neil soov Rally Estonia eel väiksel kodusel võistlusel veelgi autot testida, kuid Lõuna-Eesti ralli ilmus nende kalendrisse alles kuu tagasi. „Tänavune suvi on meil väga tihe, õnneks suutsime käigu pealt operatiivsed olla,“ tõdes Järveoja ja lisas, et kahtlemata annab kihutamine Lõuna-Eesti teedel neile üht-teist Rally Estoniaks juurde.

Võib ju naljaga pooleks küsida, et kui sõidetakse kolme lühikest kiiruskatset kolm korda, kas siis teed sõitjal pähe ei kulu ning on üldse vajadust legendi lugeda?

„Küsimus peaks olema Otile,“ muigas Järveoja. „Tegelikult on vaja kaarti lugeda, sest siis ei pea mõtlema ja saab keskenduda auto juhtimisele. Ja mina loen, ning mitte peast, sest seda, mis on paberil kirjas, pole mõtet pähe õppida.“