Möödunud nädalavahetusel lõppenud Sardiinia MM-rallil nägime taas, kuidas pühapäevased kiiruskatsed - välja arvatud punktikatse - olid igavad. Kuna vahed olid juba suured ja kohad selgunud, keskendusid WRC sõitjad vaid rehvide säästmisele punktikatseks.

Rovanperä sõnul on pühapäevase võistluspäeva huvitavamaks muutmine lihtne.

„Probleemi saaks lahendada nii lihtsalt, et te annate kõigile Power Stage'i jaoks neli uut rehvi. See ei nõuaks palju. Siis saaksid kõik sõitjad ka hommikused katsed korralikult läbi sõita ja pealtvaatajatel oleks, mida vaadata,“ rääkis Rovanperä Rallit.fi-le.

„Isegi kui ei lähe suureks võidusõiduks, saaksite vähemalt sõita normaalse kiirusega ja valmistuda punktikatseks. Laupäeva õhtul on tihti olukord selge, eriti kui tiimikaaslased on üksteise järel rivis. Siis on pühapäeval täielik jama ja see on rumal olukord,“ teatas soomlane.

Rovanperä on häiritud, et praeguste reeglite juures kaob pealtvaatajate huvi kergesti, sest miljonieurosed ralliautod ei sõida katsetel täie kiirusega.

„On üsna selge, et FIA (rahvusvaheline autoliit - toim.) peab Power Stage'i jaoks tegema uued rehvireeglid. Poleks isegi väga suur kulu lisada üks rehvihooldus enne viimast katset. Portugalis oli olukord täpselt sama, mis Sardiinias. Mul on fännidest kahju,“ tunnistas Rovanperä.

„See pole meeldiv ei fännidele ega meile. Sellele tuleb lahendus leida,“ lisas MM-sarja juhtiv soomlane.

WRC-sari jätkub 22. juunil algava Keenia ralliga.