„Avanev tagatiib oli Michaeli jaoks toona uus asi ja vahel läks tal meelest, et sellega saab kiiremini sõita. Mõnikord unustas ta selle välja lülitada, mistõttu auto põrkas,“ paljastas Rosberg.

Seitsmekordne maailmameister Schumacher lahkus F1-st 2006. aastal, kuid naasis sarja Mercedese piloodina aastal 2010. Avatav tagatiib ehk DRS võeti kasutusele 2011. aastal.

„Pärast naasmist oli Michael endiselt kiire ühel ringil ja võistlustempos, kuid tal oli sarjas probleeme kohanemisega,“ rääkis Rosberg.

Schumacher lõpetas karjääri lõplikult 2012. aastal.

Sakslane pole avalikkuse ette ilmunud alates 2013. aasta detsembrist, mil ta sai suusaõnnetuses raske ajutrauma. Vormel-1 legendi tervislik seisund on siiani avalikkusele teadmata.