Loubet alustas Sardiinia MM-rallit suurepärasest, sest neljanda katse järel oli ta Sebastien Ogier’ ja Esapekka Lappi järel kolmandal kohal. Siis aga hakkas kõik allamäge minema.

„See oli päris suur pettumus. Meie tippkiirus oli korralik, aga autoga on endiselt probleeme. See väsitab. Olime sel ajal kolmandad. See ajab oksele,“ alustas 26-aastane prantslane kodumaa meediale avameelselt oma murede ette lugemist. „Viienda katse stardis ei saanud me käiku sisse. Ma pole elus varem sellise probleemiga kokku puutunud. Katse küll hiljem tühistati, aga me ei saanud stardist minema.“

Prantslane sai juhtunu eest kolmeminutilise karistuse, mis kukutas Ford Puma piloodi suurest mängust. Loubet’ sõnul polnud sel hetkel mõtet enam riske võtta.

„Mida meil näidata oleks? Kolme kiire katse tegemise ja seejärel hätta sattumisega me ei tõesta midagi. Juba eelmisel hooajal oli väga palju probleeme, kuid kuidagi suutsime neist üle olla. Aga kui tänavu kellegagi midagi juhtub, siis meiega,“ jätkas ta. „Näiteks kaotasime rallil ka kümmekond sekundit seetõttu, et mootorit vee eest kaitsma pidanud süsteem täielikult ei toiminud.“

Loubet ootab üht rallit, kus autoga poleks probleeme

Prantslase võistlus lõppes aga päeva viimasel katsel, kui ta ühes kurvis teelt välja sõitis ja sealt enam välja ei saanud. Kui esmapilgul tundus see olevat Loubet’ enda sõiduviga, siis mehe enda sõnul need asjad päris nii polnud.

„Kiiruskatse alguses sai auto väikese löögi, mis väänas veidi roolivarrast. Alguses polnud pikalt midagi ning 25 kilomeetrit hiljem murdus see pooleks. See pole normaalne,“ oli ta löödud.

Loubet’ juttu kinnitab seegi, et M-Sport õhtuses hoolduspausis masinat korda ei saanudki ja Loubet’l ei olnud võimalik etappi superrally süsteemis jätkata. Samal etapil jättis mootorisse sattunud vesi ka Ott Tänaku laupäeval tee kõrvale, kuid eestlase masin putitati üles ning ta teenis Itaalias punktikatselt neli silma.

Prantslase hooaja algus on läinud totaalselt aia taha. Rootsi kuuenda ja Horvaatia seitsmenda koha kõrval lõpetas ta nii Mehhikos, Portugalis kui ka Sardiinias tee pervel. MM-sarjas on tal koos 14 punkti ehk temast rohkem on teeninud punkte lahjemas Rally2 sarjas võistlevad Gus Greensmith, Oliver Solberg ja Andreas Mikkelsen. Rääkimata kõigist teistest Rally1 meestest, kes on valgusaastate kaugusel.

„Meil on lähipäevil M-Sportiga koosolek,“ tõdes Loubet, kes siiski tuleviku osas liialt optimistlik pole. „Mina ei otsusta midagi. Asju otsustavad rahastajad.“

Hooaja teiseks pooleks on prantslasel üks lihtne soov. „Tahaksin ühe ralli probleemideta lõpetada, et saaksin näidata, mida ma suudan. Kiiruskatsetel ilusate aegade näitame on tore. Aga pidevalt punktideta jäämine on õudne,“ lausus ta.