Pika ja eduka karjääri alguses töötas Demaison Peugeot ja Subaru WRC-tiimide heaks, 2000. aastate lõpus oli ta seotud ka Citroeni juunioridetiimi ja Petter Solbergi võistkonnaga.

2011. aastal sai tema Volkswagen Motorspordi projektijuht ja tema käe all arendati VW Polo R WRC auto, mis valitses kümnendi keskel rallimaailma täielikult. Aastatel 2013-2016 võitis Volkswagen WRC-sarjas kõik tiitlid, mis võimalik, võistkonna esipiloodiks oli Sebastien Ogier.

Aastatel 2021-2022 oli ta Williamsi vormel-1 sarja tiimi tehnikadirektor.

Hyundai WRC-tiimis hakkab Demaison koostööd tegema teise tuntud inseneri Christian Loriaux'ga. Demaisoni ametinimetuseks saab tehnikadirektor, Loriaux töötab WRC programmijuhina.

Sel hooajal on Hyundai WRC-sarja ainuke tiim, kelle kontos pole ühtegi etapivõitu. Toyotal on neid neli ja M-Spordil üks.