Hooaja seitsmes osavõistlus pidi eelkõige andma vastuse kahele küsimusele: kas meistriks tuleb Juss Parek (BMW M4 GT3) või Risto Kappet (Honda NSX Evo) ning kas pronksmedali võidab Joosep Laiksoo (BMW M4 GT3) või Reno Kööts (Honda NSX Evo). Pareki edu Kappeti ees oli 25 punkti, kuna Laiksoo edestas Köötsi 15 punktiga.

Võistlusnädala kolmapäeval toimus aga Assetto Corsa Competizione platvormi põhjalik uuendus. Lisaks tavapärasele autode suutlikkustasakaalu (Balance of Performance ehk BoP) muutustele juurutati seekordse versioonivahetusega ka rehvide uus matemaatiline mudel, mis keeras kõik pea peale. Senised seadistused polnud enam kasutatavad ning kaudselt mõjutas see ka osavõtjate arvu. Mitmed, kes kuidagi seadistust paika ei saanud ja kellel suurt millegi pärast võidelda polnud, jäid eemale. BoP kohendamine aga tähendas, et eelkvalifikatsioonis ülivõimas olnud Honda minetas oma senise edu. Nagu hiljem selgus, taandus lõpptulemus paljuski sellele, kellel oli olemas pikal sõidul töötav seadistus ja kellel mitte.

Parek kindlustas esikoha

Sprindisõidus rebisid Parek, Kappet ja Kööts kohe teistest lahti. Viiendal ringil üritas Kööts mööduda teist kohta hoidnud Kappetist, kuid autod puutusid mitu korda kokku ja Kappet lendas rajapiirdesse. Õnneks sai ta jätkata, kuid piirdus lõpuks viienda kohaga. Sprindi võitnud Pareki edu Kappeti ees kasvas nüüd 38 punktile ning kuna põhisõidust oli võimalik teenida maksimaalselt 47 punkti, sai tiitli saatus sisuliselt selgeks.

Põhisõidu kvalifikatsioon lõppes järjestuses Kööts-Parek-Kappet, kusjuures kõik mahtusid 0,08 sekundi sisse. Stardis haaras liidrikoha taas Parek Köötsi ja Kappeti ees, kuid juba avaringil paistis, et Kappetil tekivad raskused rivaalide tempos püsimisega. Tema autol hakkasid rehvid kiiresti üle kuumenema ning Kappet langes võistlejaterivis tasapisi esikümne lõppu. Boksipeatuse järel sai ta hoo taas üles, ent päästa polnud enam midagi. Parek kasvatas edu teist kohta hoidnud Köötsi ees 17 sekundini, kuid vahetult enne finišijoont võttis hoo maha ja kinkis võidu tiimikaaslasele. Viis lisapunkti katapulteerisid Köötsi kokkuvõttes Laiksoost – kes lõpetas neljandana – ühe punktiga mööda ja tõid talle Eesti meistrivõistluste pronksmedali.

EVAL S-Link GT 2023 seitsme etapi kokkuvõttes kogus enim punkte ja tuli esimest korda Eesti meistriks Juss Parek. Kahe eelmise aasta meister Risto Kappet pidi seekord leppima hõbemedaliga, punkte kogus ta 387. Pronksmedal läks Reno Köötsile 337 punktiga. Oluline on ka märkida, et esimest korda oli võistluste platvormiks Assetto Corsa Competizione, kuna varem oli kasutusel rFactor2.

Meistrivõistluste esikümme:

1. Juss Parek 440

2. Risto Kappet 387

3. Reno Kööts 337

4. Joosep Laiksoo 336

5. Rait Kilk251

6. Mario Vendla 225

7. Rasmus Uustulnd 218

8. Paul August Lääne 214

9. Silver Jõffert 210

10. Rudi Reinkort 209

Üldse sai punkte 51 sõitjat 72 osalenust.

Tiimide arvestuses meistritiitlit välja ei anta, esikohavõitjad pärivad Eesti karikavõitja nimetuse. Võitja sai aga selgeks juba eelviimase osavõistlusega, kui Köötsi ja Pareki tiim TCM Gold saavutas teistele kättesaamatu edu. Selles arvestuses oli esikuuik järgmine:

1. TCM Gold (Kööts, Parek) 777

2. R8G Simtech (Kappet, Kaspar Koorits) 514

3. TCM S-Link (Kasesalu, Laiksoo) 469

4. Simtech Racing Team (Jõffert, Kilk) 461

5. Redlights (Lääne, Reinkort) 423

6. Team-O Racing (Haugas, Vendla) 376

30 registreerunud tiimist jõudis punktideni 24. Võistlus on järelvaadatav EVAL TV Youtube’i kanalilt https://www.youtube.com/live/O8Bl2XjLB5c