Ralliajakirjanikud ja eksperdid siin- ja sealpool piiri panevad hooaja alguses keevitusmaski pähe ning võtavad selle maha alles Portugali võidukihutamise eel. Ehk siis nad keelduvad vaatamast kaugemale, vaid põrnitsevad ühte punkti, sest MM-sarja esimesed neli (vahepealsetel koroona-aastatel kolm) rallit olla sedavõrd spetsiifilised, et nende põhjal kaugeleulatuvaid järeldusi teha oleks asjatundmatu. Tuleks oodata Portugalis algavat kruusahooaega ja alles siis saab ennustada, kes kroonitakse maailmameistriks.

Osalt leidub ses tõdemuses tõesti tõde: neli esimest võidusõitu on nagu tänavugi tõesti eripärased. Monte Carlos kihutatakse asfaldil, lumel ja jääl, talverallil lumel ja jääl, Mehhikos 2500 meetri kõrgusel, mis kärbib auto võimsusest veerandi ning varem Korsikal, nüüd Horvaatias toimuv asfaldiralli on ülejäänud etappidega võrreldamatu.