Vormel 1 sarja juhid otsivad pidevalt viise, kuidas võistlus publikule huvitavamaks teha. Kõigile sõitjatele väljapakutud variandid aga ei meeldi.
2017. aastal soetas F1 sarja õigused USA massimeediafirma Liberty Media. Ameeriklased on kuningliku vormelisarja populariseerimise ja veelgi põnevamaks tegemise üha suuremalt ette võtnud. Netflixis on ilmunud juba viis hooaega sarjast „Formula 1: Drive to Survive“, mis on alates 2018. aasta F1 hooajast on vormelisarja kajastanud.
Sari ongi eelkõige mõeldud uue publiku ligimeelitamiseks ning on seda ka edukalt teinud. ESPN-i teatel vaatas USA-s mullu igat etappi esmakordselt keskmiselt enam kui miljon inimest. Pikemalt F1 jälginu jaoks on aga Netflixi dokumentaalsari iga hooajaga üha igavamaks muutumas (NB! Puhas siinkirjutaja arvamus!).