Mõistagi jäi kaotajate poolele ka M-Sporti meeskond, mille parimana sai Ott Tänak alles üheksanda koha.

„Kaks neljapäevaõhtust katsevõitu olidki M-Sporti tiimi tipphetked, sest sealt edasi läksid nädalavahetuse jooksul asjad allamäge. Kõik kolm nende Rally1 masinat sattusid reedehommikusel esimesel katsel probleemide otsa, mistõttu tuli Ott Tänakul turborikke tõttu keskpäevasesse teenistusse roomata, samas kui Pierre-Louis Loubet ja Jourdan Serderidis mõlemad katkestasid,“ kirjutab DirtFish.

„Laupäevaõhtune katsevõit tõi Tänakule kerget lohutust, kuid terve nädalavahetuse pidi ta kurtma oma Puma Rally1 masina probleemide üle. Mis puutub Loubet`sse, siis tema esimene võistlus Mehhiko rallil ei saanud pärast reedehommikust katkestamist enam hullemaks minna, kuid sellele järgnes laupäeval uus katkestamine, kui tal purunes parempoolne tagumine rehv. Pärast Rootsi ralli võitu toodi Dovenby Halli meeskond julmalt maa peale tagasi,“ lisas DirtFish oma ülevaates.

Lisaks M-Sportile nimetas ralliportaal Mehhiko etapi kaotajateks liidrikohalt katkestanud Esapekka Lappit, Takamoto Katsutat ja Oliver Solbergi.

Lappi kohta kirjutas portaal: “Teist rallit järjest lõpetas avarii kõik lootused tugevale lõppkohale, kuid seekord oli kõik tema enda süü. Rootsis sõitis ta purunenud rehvi tõttu vastu lumevalli, Mehhikos sai aga saatuslikuks pinge. Ogier tuli talle nii võimsalt lähemale, et Lappi võttis seetõttu ühe kurvi liiga kiiresti ja see läks talle kalliks maksma. Lappi sai aga vähemalt veenduda selles, et tunneb end Hyundai i20 N Rally1 autos nagu kodus. Ta peab lihtsalt rallid ilma probleemideta lõpetama.“

Ralli võitjatena nimetas DirtFish hooaja teise esikoha teeninud Sebastien Ogier`d, Elfyn Evansit ja Gus Greensmithi.

Mehhiko etapi järel on uus liider 39-aastane Ogier (Toyota) 56 punktiga, talle järgnevad
Thierry Neuville (Hyundai) 53, Kalle Rovanperä (Toyota) 52 ja Tänak 47 punktiga.