Fännides tekitas küsimusi Toyota masina esiosas õhu sisselaskeava ees olnud aukudega plaat.

Nüüd andis Toyota tehniline direktor Tom Fowler Dirtfishile selgituse, et tegemist pole uuendusega, vaid meeskond üritas testimiseks tekitada Mehhikole sarnaseid tingimusi.

„Kas soovite tehnilist vastust? Hispaanias on kaheksa kraadi, Mehhikos aga 30 kraadi sooja. See on viis, kuidas auto kuumemaks muuta,“ sõnas Fowler. „Koos mõne muu mootoripiirajaga katame õhu sisselaskeavad ja paneme auto uskuma, et see on Mehhiko mäestikus, kuigi see nii ei ole.“

„Mulle tundus, et sotsiaalmeedias räägiti uuest eesmisest aerodünaamikaseadmest. See ajas mind naerma,“ tunnistas tehnikadirektor.

Fowler lisas, et testimiskeeld väljaspool Euroopat tähendab, et meeskonnad peavad Mehhiko etapi eel olema loomingulised. „Sel aastaajal on alati üsna keeruline leida [Euroopas] piisavalt kuuma piirkonda, kus ka rajaolud oleksid sobivad. Põhimõtteliselt kasutame seda, mida saame.“

Mehhiko ralli algab 16. märtsil.