Avapäeval sõidetud kahe katse järel juhtis Sesks (Škoda Fabia RS Rally2) Jeetsi (Škoda Fabia Rally2 evo) ees 3,03 sekundiga. Enne kahte viimast katset oli Sesksi edu 4,39 sekundit.

„Plaan oli suhteliselt selge, et kuidas lätlane ära võita, sest nägime, et tegelikult olime kiiremad ja aega ära andnud mõne hangesõidu ja väikesema vea tõttu,“ rääkis Jeets Eesti meistrivõistluste pressiteate vahendusel.

„Läksime suruma, kuid kahjuks oli rööbas suur, jälg vale ja see oli katse ainus kurv, kus polnud hange, mis autot toetaks ning vajusime kraavi. Autol polnud midagi häda, kuid saime kõvasti kaevata ja ei jõudnud enam õiges ajas rajale tagasi.“

Vaid Läti meistrivõistluste punktidele sõitnud Sesks võitis ralli ligi pooleteiseminutilise eduga kaasmaalase Emils Blūmsi (Mitsubishi Lancer Evo IX) ees. Viimane osaleb Eesti meistrivõistlustel ning krooniti selles arvestuses ka etapivõitjaks.

Parimad eestlased olid kolmandana lõpetanud Timmu Kõrge ja Arro Vahtra (Mitsubishi Lancer Evo X), kes kaotasid Blūmsile 14,93 sekundiga ning Sesksile 1.41,63-ga. Enne viimast ehk kümnendat katset oli nende kaotus Blūmsile vaid 1,83 sekundit.

Timmu Kõrge saavutas parima Eesti sõitjana kolmanda koha.

„Rajad olid hästi kihvtid, tehnilised ja olud kohati nagu Arctic Lapland rallil. Tahtsime teha head sõitu ja tegime ka, kuid nüüd on vaja teha analüüs, et miks me juba mitmendat korda järjest enne lõppu kõik kätte võidetu käest ära anname,“ kommenteeris Kõrge.

„Viimasel ringil arvasime kõik koos millegipärast, et lisatulesid pole vaja, kuid viimane katse oli päris pime ja sõitsime seal ühest hanges teise ning lõpuks oli ka veel esiklaas lund täis. Ajad näitavad, et küll seda varu meil on, kuid nüüd tuleb aru saada, et kus see aeg turvaliselt võtta ja kus seda pole mõistlik teha.“

Eesti meistrivõistluste absoluudi kolmas koht kuulus võistluspaarile Allan Popov / Aleksander Prõttšikov (Mitsubishi Lancer Evo IX), kes kaotasid võitjatele 1.09,18. Samad võistluspaarid moodustasid ka klassi EMV5 esikolmiku.

Autoralli Terminal Oil Eesti meistrivõistluste hooaeg jätkub mai alguses, kui 5.-6. maini sõidetakse Rapla ralli.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena