Rootsi rallil saavutas Ott Tänak mäletatavasti esikoha. Poodiumi teise astme poole kihutas Hyundai piloot Craig Breen ja kolmandat positsiooni hoidis tema tiimikaaslane Thierry Neuville. Viimase kiiruskatse eel võttis Breen aga sihilikult ajatrahvi ja langes Neuville’i järel kolmandaks. Selle käigu eesmärk oli anda Neuville’ile individuaalse MM-tiitli eest võitlemiseks paremad võimalused.

Neuville lasi aga võimaluse tuulde ja jäi ikkagi Breeni järel kolmandaks. „Arvan, et tegime meeskonna seisukohast õige otsuse,“ rääkis Hyundai tiimi boss Cyril Abiteboul DirtFishile. „Craig näitas suurepärast kiirust ja teenis oma koha auga välja. Ta väärib meie tiimi kuulumist. Võitleme aga ka individuaalse MM-tiitli eest ja meil on selle jaoks kindel strateegia.“

Seega on Hyundai juba hooaja alguses võtnud selge seisukoha, et kõik kaardid mängitakse kätte Neuville’ile.

DirtFish esitas küsimuse, kas hooaja nii varajases faasis tasub teha kõik panused ainult ühele sõitjale. Hyundai ridades teeb täishooaja kaasa ju ka Lappi. Ta on seni saanud kirja kaheksanda ja seitsmenda koha, kuid Rootsis võitles ta tegelikult esikolmikukoha eest. Lappile maksis lõpuks kätte rehvi purunemine, mille tagajärjel jäi ta lumehange kinni. Neuville’il on pärast kahte etappi 32 punkti. Lappil on samal ajal koos 15 punkti.

Hyundai seekordse otsuse puhul kerkiski õhku küsimus, kas selline käik oleks tehtud ka olukorras, kus teisel kohal oleks olnud samuti täishooaega kaasa tegev Lappi. Tagantjärele arutledes hinnati, et hooaja teisel rallil ei oleks Hyundai veel Lappilt sellist käiku nõudnud. Seda peamiselt põhjusel, et Neuville ei ole nelja- või viiekordne maailmameister, kes tooks võistkonnale kindlasti tiitli. Seega ei oleks hooaja teisel etapil tahetud Lappi motivatsiooni nullini viia.

MM-sarja üldseis pärast Rootsi rallit (2/13):

1. Ott Tänak (M-Sport) 41 punkti

2. Kalle Rovanperä (Toyota) 38 p

3. Thierry Neuville (Hyundai) 32 p

4. Elfyn Evans (Toyota) 29 p

5. Sébastien Ogier (Toyota) 26 p

6. Craig Breen (Hyundai) 19 p

7. Esapekka Lappi (Hyundai) 15 p

8. Takamoto Katsuta (Toyota) 8 p