Marsbetist saab Kalju särgisponsor järgnevaks kolmeks aastaks. Varasemalt kaunistas nõmmekate mänguvormi bändile 5MIINUST kuuluv kaubamärk „rämmar“.

„Meie tegevus klubina põhineb kirel oma missiooni vastu, teame, et Nõmme Kaljul on ühiskonnas suur mõju, sh. haridus-kultuuriline mõju ning laiapõhjaline toetus, mida hoitakse isikliku pühendumise, kodanikeühenduste, kohalike omavalitsuste, riigi ja sponsoritega koostöös. Uus sponsorleping Marsbetiga on meie jaoks kahtlemata tähtis sündmus, mis aitab oluliselt kaasa järjepidevusele ja jätkusuutlikkusele,“ kommenteeris koostööd Kalju president Kuno Tehva.

„Fakt, et Kalju mängusärgist on välja kujunenud atraktiivne reklaamväljund nii Eestis kui ka rahvusvahelisel tasandil valmistab meile rõõmu. Jalgpall on suurepärane viis oma sõnumi edastamiseks, meie pühendumust valdkonna arendamisel märgatakse ja seda ollakse valmis toetama. Usun, et Marsbeti abiga suudame juubeliaastal teha sammu edasi ja seda nii sportlikus kui ka organisatoorses plaanis,“ lisas Tehva.