Kuigi Fordi teadaandes polnud mainitud, mis võistkonnaga hakatakse koostööd tegema, siis vormeliringkondades on avalik saladus, et leivad pannakse ühte kappi Red Bulliga.

„See on Fordi mootorispordi uus ja põnev peatükk, mis algas, kui minu vanavanaisa triumfeeris võidusõidul. See aitas meie firmale aluse panna,“ rääkis kompanii tegevjuht Bill Ford. „Naaseme mootorispordi absoluutsesse tippu ja toome Fordi kauaagsed traditsioonid, mis hõlmavad innovatsiooni, jätkusuutlikkust ja elektifitseerimist, maailma kõige nähtavamale areenile.“

Fordi paelusid otsuse tegemisel vormel-1 sarja 2026. aastast kehtima hakkavad mootorireeglid. Mootorites hakatakse ära kasutama senisest enam elektrienergiat ja kütus muutub loodussõbralikumaks.

Ford alustas vormel-1 sarja jaoks mootorite toomist 1960. aastatel, koostööd tehti Suurbritannia firma Cosworthiga. Aastatel 1967-1985 võideti Fordi mootoritega 262 F1-etapist koguni 155. Viimati tuli Fordi mootori jõul sõitev auto vormel-1 sarja maailmameistriks 1994. aastal. Sõitjaks oli Michael Schumacher ja tiimiks Benetton.

2000. aastal ostis Ford ära Stewarti võistkonna, tiimi nimeks sai Jaguar Racing. Viimati nähti Fordi logo F1-sarjas 2004. aastal. Jaguari võistkond müüdi samal aastal Red Bullile.