„Korraldasime testi, kus osales ka Rovanperä. Kalle oli toona 16-aastane, kuid nägi välja nagu 14. Ta andis samas inseneridele suurepärast tagasisidet. Jutu poolest oli ta justkui 28-aastane. Nägu ja heli ei läinud omavahel üldse kokku,“ meenutas toonane Hyundai boss Alain Penasse.

Otsustav test peeti Lõuna-Prantsusmaal, kus sõideti nii kruusal kui ka asfaldil. „Lisaks sõiduaegadele kogusime veel erinevaid andmeid. Nende põhjal otsustasime palgata Jari Huttuneni,“ meenutas Penasse. „Valisime soomlane, kuid Kalle ei osutunud valituks. Arvasime, et tema vanus võib põhjustada probleeme.“

Rovanperä agent Timo Jouhki tunnistas, et Hyundai otsus oli nende jaoks väga valus. „Seejärel jõudsime Škodani. Seal valati põhi Kalle praegusele eduloole,“ sõnas Jouhki.

Toonasel Hyundai poolt korraldatud konkursil lõi kaasa ka Eesti rallimees Karl Kruuda. Kruuda pidi Huttuneni järel leppima teise kohaga ehk ka tema jäi töökohast ilma.

Huttuneni karjääri Hyundais jäi aga üsna lühikeseks ning umbes poolteist aastat hiljem löödi ta tiimist minema. Eelmisel hooajal sõitis Huttunen M-Spordiga. Rally1 autoga sõitis ta Soome rallil, kus teenis üheksanda koha. Rootsis oli ta Rally2 autoga üldkokkuvõttes samuti üheksas.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena