Tänak tunnistas, et pärast Kataloonia rallit, mil tuli avalikuks tema otsus leping Hyundai tehasetiimiga lõpetada, polnud tal „tagataskus“ ühtegi varuvarianti, kuid kontakt M-Spordi juhi Malcolm Wilsoniga tekkis üsna peatselt. „Siis oli veel Jaapani ralli jäänud. Me hakkasime uurima, mis on võimalused ja võimekus ja mida nad mis tasemel plaanivad tulevikus teha,“ rääkis Tänak.

Ralliäss tunnistas, et Hyundai arenes aasta jooksul omajagu ja erinevalt Hyundaist on M-Spordi auto tema jaoks täna võõras. „Kindlasti on seal palju avastamist, aga inimesed on väga indu täis ja kindlasti tahavad [end] tõestada. Lõpuks on ta väike meeskond, aga samas on kõigil suur spordihing,“ sõnas ta.

Tänak usub, et sarnaselt Toyotaga on ka M-Spordis võimalik suuri asju teha. „Kindlasti panime end mingil määral raskesse olukorda, läheme hooajale vastu, ilma et ma oleks selle autoga erinevates oludes meetritki sõitnud, aga samas usun, et see süsteem kindlasti aitab kaasa,“ rääkis rallimees.

Tänaku leping M-Spordiga kestab esialgu ühe aasta, mille jooksul on tal eesmärk saavutada maailmameistritiitel. „Toyota aastal ka tegelikult oli võimalik. Eks meil olid seal mingid nõrkused, mis meid lõpuks sellest mängust välja jätsid, aga kõik on võimalik, tuleb lihtsalt ise asjalik olla.“

„Mingil määral võib-olla motiveerib olemine natuke nõrgemas positsioonis, kui teised on, aga samas ma näen, et tööga on võimalik seda olukorda ringi keerata,“ sõnas Tänak. „Kõik sõitjad ja kõik meeskonnad on väga tipptasemel ja kõik teavad, mis nad teevad, aga ma usun, et meil on omad võimalused.“