„Tahtsin olla kohas, kus saab täielikult keskenduda sellele, mis on meeskonna või minu võimuses, et tiitli nimel heidelda. See oli kindlasti üks põhjustest, miks kaalusin M-Spordiga liitumist. Loomulikult on minu eesmärk sõitjate MM-tiitel,“ rääkis Tänak DirtFishile.

Ta lisas, et teab, milleks on M-Sport võimeline, ning Ford Puma Rally1 masin on paistnud algusest peale tugev. „Siin on baas, mille pealt saab ehitada ja edasi minna,“ jätkas 2019. aasta maailmameister. „Samuti on tiimi taga Ford, kes on väga huvitatud ja tahab näidata, et saab rallimaailmas edukalt hakkama.“

Koostööd Hyundai tiimi inimestega meenutas Tänak positiivselt. „Ma ei saa nende kohta midagi halba öelda. Paljud inimesed, kellega koos olin, tegid suurepärast tööd ja toetasid mind nii palju kui võimalik. Ma ei saa midagi negatiivset nende kohta öelda,“ lisas ta. „Mõnedest headest inimestest oli kindlasti raske lahku minna. See polnud kerge, aga minu eesmärk on võimalus võidelda tiitli eest.“

Tänak ja Hyundai teatasid koostöö lõpetamisest vahetult peale Kataloonia MM-rallit. Seejärel levis meedias erinevaid spekulatsioone Tänaku tuleviku kohta. DirtFish uuris Tänakult, kas variant oli naasta ka Toyotasse või võtta vaheaasta. „Mõistagi,“ muigas ta. „See [vaheaasta] oli pärast Jaapani rallit variant päris pikalt.“

„Allkiri Hyundaist lahkumiseks oli antud ning muid võimalusi mul väga polnud. Mõnes mõttes mul lõpuks vedas, et M-Sport tuli pakkumisega välja ja jõudsime kokkuleppele,“ lisas ta. „Varuvariante mul polnud. Ainus variant oligi kodus punase traktoriga sõita ja lund lükata.“

Tänak lisas, et M-Spordi omaniku Malcolm Wilsoniga on tal alati olnud head suhted. „Kõik, mis juhtus 2012. aastal jne – Malcolm ei teinud midagi valesti,“ meenutas maailmameister hooaega, pärast mida ta aasta otsa WRC-s ei sõitnud. Tänaku sõnul sai ta M-Spordi aastatel häid õppetunde. „Malcolm on spordiinimene, kes mõistab ka ärimaailma väga hästi. Ta saab aru, mis minu eesmärgid on ja miks tagasi tulin. Ma ei tulnud siia nalja tegema ja ta saab sellest väga hästi aru.“

DirtFish uuris veel ralliässalt, kas ta suudab taas leida tunde nagu 2019. aastal, mil tema vastu oli ülikeeruline saada. „See tunne vajab paketti. Ralli on meeskonnasport ning vaja on palju rohkem kui vaid mind. Autos istub üks mees veel, lisaks töötavad paljud masina kallal, kontoris jne. Kindlasti jahime seda tunnet.“

„Teame ilmselt, mida selleks vajame. Nüüd on küsimus, kas suudame seda teha. See on mõistagi eesmärk,“ tunnistas Tänak. „Ütleme nii, et ma pole viimase paari hooaja üle õnnelik olnud. Tänavu teisena lõpetamine (Tänak jäi alla vaid maailmameistrile Kalle Rovanperäle – K. R.) ei tee mind kindlasti õnnelikuks. Mul on suuremad eesmärgid ja ma pole veel alla andnud.“

Kes on uuel hooajal Tänaku ja Martin Järveoja tiimikaaslased M-Spordis, pole veel teada. Ralliaasta algab taas Monte Carlo etapiga, mis peetakse 19.–22. jaanuarini.