Endine M-Spordi insener andis Jaapani ralli järel hinnangu Hyundai i20N Rally1 masina tööle tänavusel aastal.

„Milline hooaeg. Tõesti. Kõik ajakirjanikud ja teised inimesed peksid meid ja meie autot viis kuud,“ sõnas Loriaux Prantsusmaa väljaandele Rallye Sport.

Loriaux meenutas, et Ott Tänak oli tegelikult hooaja alguses Rootsi talverallit võitmas, kuid siis ütles hübriid üles ja see polnud Hyundai meeskonna süü.

„Ilma Compact Dynamicsi (hübriidajami tarnija WRC-sarjas – toim) fantastilise abita oleks Ott Rootsis võitnud... ja MM-tiitli võit poleks Kalle [Rovanperä] jaoks ehk nii ilmne olnud,“ sõnas ta.

„Pärast kiitsid nad kõik Toyotat... Kas tõesti? Ma arvan, et Rovanperä mõju oli suurem kui Toyota faktor. Ok, Seb (Ogier) võitis ka, aga ta ei ole juhuslikult kaheksakordne maailmameister. Ma arvan, et pärast meie kolme järjestikust rallivõitu kolmel erineval pinnasel – Soomes, Ypresis, Kreekas – tundsid mõned inimesed end veidi lollina, et meid kogu aeg peksid,“ leiab Loriaux.

Belglasest insener lisas: „Muidugi rikuti ka Oti pidu Eestis, aga ma arvan, et me rikkusime peod Jyväskylas ja ka Toyota linnas. Palju õnne Ott, Martin, Thierry, Martijn, Dani ja Candido. Au kõigile meeskonnaliikmetele, kes meeskonnana töötasid.“

Loriaux tegi endale nime juba sajandi alguses Subaru Impreza WRC2000 mudeliga. Järgnevalt liitus ta M-Spordiga ja osales näiteks Ford Focus RS WRC03 auto väljatöötamisel, millega sõitis edukalt Markko Märtin. 2006. aastal võitis Loriaux` arendatud Focus aga Fordile esimese võistkondliku MM-tiitli pärast 1979. aastat.