Evansi hinnangul ei olnud Tänaku otsuses midagi üllatavat. Kui, siis ainult tõsiasi, et selle avalikuks saamine nii kaua aega võttis.

Kokkuvõte infokildudest, mida Evans artiklis puudutas

  • Otsuse Hyundaist lahkuda langetas Tänak ise. Tal oli võimalus leping lõpetada juba ammu, see ei tekkinud hiljuti. Lahkumise peamine põhjus on see, et Hyundai pole Tänaku, vaid Thierry Neuville'i tiim. Kui Andrea Adamo veel võistkonda juhtis, polnud see suur probleem, sest Tänaku ja Adamo iseloomud klappisid. Pärast Adamo ootamatut lahkumist 2021. aasta lõpus hakkasid Tänaku ja ülejäänud võistkonna suhted aga jahenema.

  • Tänaku siirdumine M-Sporti või Toyotasse on võimalik. Aga lepingut pole tal kummagi tiimiga ja tõele ei vasta ka kuuldused, nagu oleks tal Toyotaga leping juba sõlmitud. Praeguse seisiga on Tänak vabaagent.

  • Eriti kahtles Evans Tänaku siirdumises M-Sporti. Firma juht Malcom Wilson võitleb M-Spordi ellujäämise nimel ja tal ei ole Tänaku jaoks piisavalt raha. Wilson tegi samalaadse sammu 2017. aastal, kui tõi tiimi Sebastien Ogier', aga see oli ühekordne avantüür.

  • Tänakul on peale Toyota, M-Spordi ja autorallist lahkumise ka neljas võimalus. See on seotud tema ja Markko Märtini tiimiga RedGrey. „Tänak on alati toonitanud, et tahab tulevikus enda tiimile rohkem kätt külge panna. Võib-olla on tulevik siin ja praegu,“ kirjutas Evans. Seejuures jättis ta lahtiseks, kas ja kuidas võiks Tänak RedGrey tiimiga tegelemist siduda oma sõitjakarjääriga.