Alates möödunud aasta detsembrist, kui Andrea Adamo otsustas Hyundaist lahkuda, on Moncet täinud tiimipealiku tööülesandeid. Tänak on selle aja jooksul korduvalt kritiseerinud nii Hyundai meeskonna juhtimist kui ka masina töökindlust ning sel pühapäeval otsustas eestlane viimaks Lõuna-Korea autotootjaga lepingu lõpetada.

„Otti lahkumine valmistab pettumust, aga peame tema otsust austama ja aktsepteerima. Ta on kahtlemata üks parimaid rallisõitjaid ning saime nende kolme ühiselt veedetud hooaja jooksul selle tunnistajaks olla,“ sõnas Moncet Hyundai pressiteate vahendusel.

„Meie teekond on olnud nagu Ameerika mäed. Esimest koos veedetud aastat mõjutas koroonapandeemia ning sel aastal oleme seisnud silmitsi hübriidi reeglitega, mis on olnud väljakutsuvad. Ott on näidanud tõelisi liidriomadusi, surudes nii ennast kui ka tiimi selle nimel, et me areneks ja hakkaks uuesti võitma. Hiljuti oleme autoga positiivsele rajale naasnud.

Jääme teda igatsema, aga see on meile jaoks ka võimalus end uuesti üles ehitada. Olime juba järgmise aasta sõitjate peale tõsiselt mõelnud, mis tähendab, et kuigi tema otsus pole see, mida oleksime tahtnud, siis avab see meile järgmiseks hooajaks erinevaid võimalusi.

Soovime Otile ja Martinile (kaardilugeja Martin Järveojale – toim) tulevikuks kõike head,“ lisas prantslane.

Viimast korda saab Tänakut Hyundai masinaga võistlemas näha Jaapani MM-etapil, mis toimub 10.–13. novembrini.

Kuula ka värsket „Kuues käik“ podcast'i, kus vahendati Hyundai teemal ka muid põnevaid kuulujutte. Küll aga viitasid kõik märgid eile pärastlõunal veel sellele, et Tänak jääb oma praegusesse tiimi.

1x
1x
  • 0.25
  • 0.5
  • 0.75
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 2
00:00


Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena