Hyundai sõitjad said eelmisel nädalal peetud Uus-Meremaa rallil kaks korda karistada, sest Lõuna-Korea autotootja masinate hübriidajamid andsid kiiruskatsetel lubatust rohkem võimsust.

„Tänakut ei võitnud sellel etapil mitte ainult kaks Toyotat, vaid ka tema enda meeskond. Oti jaoks on ilmselgelt tohutu ja pidev pettumus, et tema istumise all pole stabiilset ja etteaimatavat autot. Kuid mõnes mõttes on ta sellega kohanenud ja suudab Hyundaid kiusata sel viisil, et võitleb peaaegu esikoha eest. Kui te annate aga endast kõik, et keerulisest autost viimnegi tilk jõudlust välja pigistada, on viimane asi, mida vajate, et teid karistataks meeskonna administratiivsete vigade eest,“ kirjutas Clark.

„Need ajatrahvid, mis Tänaku laupäeva hommikul liidripositsioonilt kukutasid, koos edasiste ülekande probleemidega võtsid tavaliselt kaljukindla eestlase käest võimaluse võidu eest võidelda. Tänaku tiitliheitlus on ka selleks aastaks läbi ja ma pole tõesti kindel, kui palju ta seda veel taluda suudab,“ lisas Clark, kes andis eestlasele Uus-Meremaa ralli kolmanda koha eest kümne palli skaalal kaheksa punkti.

Kõrgeima hinde ehk maksimumpunktid (10) teenis Kalle Rovanperä, kes krooniti etapivõidu järel ka maailmameistriks. Teise koha saanud Sebastien Ogier sai sarnaselt Tänakule kaheksa silma.