Suvepausilt naasnud F1 sarjas demonstreeris Belgia GP-l MM-sarja liider Max Verstappen, et Red Bull ei pühendunud vahepealse aja puhkusele, vaid auto arendamisele. Võrreldes peamise rivaali Ferrari ja kõigi teistega oli kaksikvõidu saanud Red Bull masendavalt ülivõimas.

Kuna Spa ringrajal saab paljudes kohtades möödasõitu teha, kasutasid paljud sõitjad võimalust vahetada jõuallikat ja võtta selle eest karistus, mis tähendas startimist tagaridadest. Sama taktikaga läksid teele nii Verstappen kui ka tema peamine jälitaja ehk 80 punkti kaugusel paiknev Charles Leclerc. Verstappen võitis ajasõidu, kuid startis 14. kohalt, Leclerc tema järel. Ent erinevalt Ferrarist liikus Red Bulli auto väga kiiresti – läks ainult tosin ringi, kui Verstappen võttis sisse liidrikoha ja sealtmaalt ei ohustanud teda keegi.