Vesinikkütusega jõuülekannet käis Toyota tiimipealik Jari-Matti Latvala ise juunis testimas Jaapanis Fuji 24 tunni sõidul, kus tema juhtida oli GR Corolla H2 masin.

Kankkuneni ja GR Yaris H2-e näeb sõitmas iga rallipäeva ühel katsel. Millistel täpselt, pole Toyota oma pressiteates avaldanud.

„GR Yaris H2 sõitmas näha saab olema põnev. Mul oli põnev juba Fuji 24 tunni sõidul sõita ning nüüd on meil võimalus näidata sama tehnoloogiat ralli kiiruskatsetel. Sõidaksin sellega hea meelega ise, aga minu fookus on rallil. Ootan huviga, mida Juha Kankkunen vesinikkütusega autoga sõitmisest arvab,“ sõnas Latvala.

Rallilt endalt ootab Toyota tiimipealik mõistagi võitu. Parima Toyota piloodina sai Kalle Rovanperä eelmisel aastal Belgias kolmanda koha. Lisaks Rovanperäle on seekord stardis veel Elfyn Evans, Esapekka Lappi ja Takamoto Katsuta.

„Ypres on nõudlik ja kiire asfaldiralli, kus on palju kõvasti pidurdamist, mitmeid lõikamisi ja palju muda, mida teele tuuakse. Kui vihma sajab, läheb tee väga libedaks ning sõitjad peavad pidamise muutust osavalt lugema. Oleme sel aastal palju paremini valmistunud, sest meil on eelmisest aastast kogemus olemas. Saame selle ralli olemusest aru ning oleme ka palju sobilikemal teedel testinud. Seega ma arvan, et me oleme palju konkurentsivõimelisemad ning võime võidu nimel heidelda.“