„Soome ralli võit mõjus tiimi moraalile kindlasti turgutavalt. Ypres on unikaalne asfaldiralli, mis paberil tundub üsna lihtne - palju sirgeid ja mahapöördeid ning mitte nii palju erinevaid kurvitüüpe. Reaalsuses on see tegelikult päris keeruline, sest mahapöörded ja lõikamised on erinevad ning võivad olla väga nõudlikud, eriti kui ilm vaheldub. Sul peab lõikamistes palju enesekindlust ja stabiilne auto olema. Jõud on aeglase kiiruse pealt kiirendades samuti väga oluline,“ rääkis Tänak Hyundai pressiteate vahendusel.

„Üritame Soomest saadud momentumit hoida, isegi kui tegemist on väga erinevat tüüpi ralliga.“

„Võtame endaga Belgiasse kaasa kõvasti enesekindlust. Soome ralli võit näitas, et Hyundai i20 N Rall1 auto on töökindel, konkurentsivõimeline ning kindlasti võimeline rallisid võitma,“ sõnas Hyundai ajutine tiimipealik Julien Moncet.

„Esinesime hästi ka eelmise aasta Ypresi rallil, kus Thierry [Neuville] ja Martijn [Wydaeghe] tagasid meile oma koduetapil kaksikvõidu. Meie kiirus Horvaatia rallil oli hea (Tänak sai teise ja Neuville kolmanda koha - toim), seega me üritame näitata sarnasel teekattel samasugust kiirust.“

Eelmise aasta Belgia rallil sai Tänak kuuenda koha, kuid võitis punktikatse. Esimesel päeval kimbutasid eestlast mootoriprobleemid, laupäeval langes ta kolmandalt kohalt seitsmendaks rehvivahetuse tõttu. Koha võrra kõrgemale aitas Tänaku jaapanlase Takamoto Katsuta suur avarii.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena