„Lihtsalt ülim sõit ülimalt võitlejalt. Näita mulle kedagi, kes ütleb, et ennustas seda tulemust ette ja ma näitan sulle valetajat,“ kirjutas Clark, kes andis Tänakule kümne palli skaalal hindeks kümne.

„Absoluutselt mitte keegi ei näinud seda tulemas, eriti pärast hädasid Eestis ja testisõidu järel öeldut. Kuid see juhtus ja seda peaaegu täielikult Ott Tänaku kangelaslike jõupingutuste tõttu. Mõnes mõttes teda alandati Eestis. Meeskond andis talle auto, mis ilmselgelt ei sobinud tööks. Kuid see oli lunastus. Vaadates, kuidas Tänak esimestel kiiruskatsetel endast kõik andis ja enamgi veel, selles oli lummav annus fatalismi. See ei tundunud reaalne, et sellist riski saab võtta kõigi 22 katse ja 322 kilomeetri jooksul. Masina käitumisest oli näha, et oht varitses peaaegu igas kurvis,“ märkis Clark. „Aga ometi suutis Tänak masinast välja võtta viimsegi võimsuse ning hoida kontrollimatu Hyundai i20N Rally1 imekombel kruusal.“

Ralliajakirjanik lisas, et kui Toyota tiimiboss Jari-Matti Latvala võrdles Tänaku sooritust Sébastien Loebi domineeriva võiduga Korsikal 2005 ja pidas seda viimase kümne aasta parimaks sõiduks, siis tema peab seda isegi viimase 20 aasta vägevaimaks võiduks.

„Tänak tõi esile oma sisemise gladiaatori ja võitis selle ralli kõige söakama, julgema ja säravama esitusega, mida olen oma 20-aastase ralliajakirjaniku karjääri jooksul näinud,“ kirjutas Clark lõpetuseks.

Soomes teise koha saanud Kalle Rovanperä teenis 8 ja kolmandana lõpetanud Esapekka Lappi (mõlemad Toyota) 7 punkti. Viienda kohaga piirdunud Tänaku tiimikaaslane Thierry Neuville sai viis punkti, reedesel esimesel katsel katkestanud Oliver Solberg (Hyundai) jäi punktideta.

M-Spordi parimatena said Gus Greensmith ja Pierre-Louis Loubet võrdselt 5 punkti, tiimi esinumber Craig Breen teenis vaid kaks silma.