Laupäeva hommik algas hästi ja alates vabatreeningust näitas Arand kiireid ringiaegu. Ajasõidus saavutas Arand kolmanda positsiooni, kuid peale kvalifikatsiooni tehtud tehnilises kontrollis selgus, et mehaaniliselt poolelt oli viga sisse lastud ja Arandi aeg tühistati. Esimest sõitu tuli startida paatiderivi lõpust.

Avasõidul rebis ennast kohe ette norrakas Andre Solvang. Arand sai samuti väga hea lähte ja peale esimest ringi asus konkurente jälitama kuuendalt kohalt. Sõidu jooksul suutis ta oma positsiooni veel kahe koha võrra parandada ja lõpetas sõidu neljandana. Sõidu võitis Solvang, teiseks tuli soomlane Tino Lehto ja kolmas oli Nikita Licjs Lätist.

Teises sõidus suutis Arand parandada oma tulemust veel koha võrra ja viimase kahe sõidu eel jagas ta Licjsiga võrdsete punktidega kolmandat-neljandat kohta.

Kolmandas sõidus õnnestus start taaskord väga hästi ja eestlane juhtis sõitu algusest lõpuni välja. Teiseks tuli Licjs ja kolmas oli Jarno Vilmunen Soomest. Peale kolmandat sõitu oli üldarvestuses endiselt liider Solvang, kuid Arand oli tõusnud
teiseks.

Viimane sõit otsustas kõik, sest koguni neljal piloodil oli võimalik tõusta Euroopa meistriks. Stardist sai Arand hästi minema ja asus sõitu juhtima, kuni Solvang tegi õhulennu ja sõit tuli katkestada.

Kordusstardi järel jätkasid tiitli eest võitlemist seega kolm pilooti. Start läks Arandil jällegi täppi ja ta asus sõitu juhtima, kuni toimus tõsine avarii Tino Lehto ja lätlase Nils Slakterise vahel. Järjekordne punane lipp katkestas sõidu.

Teine kordusstart möödus õnneks vahejuhtumiteta ja hea lähte saanud Arand juhtis sõitud Licjsi ees kuni lõpuni, kolmandaks sõitis ennast Jarno Vilmunen.

Sõitude kokkuvõttes krooniti Arand teist aastat järjest Euroopa meistriks. Hõbemedalile tuli Solvang ja pronksile Licjs.

„Sellel võistlusel oli väga palju emotsioone. Meie tehniline näpukas, mis võttis ära hea stardikoha ajasõidus ja lisaks veel ka esimeses sõidus stardisirge väidetava rikkumise eest saadud kollane kaart. Aga meeskonna hea töö ja viimased kaks ülihead starti andsid sõidukindluse tagasi ja kokkuvõttes suurepärane tulemus. Suur tänu minu meeskonnale ja isale, kes tegid tugevat tööd ,et see võidusõit õnnestuks,“ võttis Arand võistluse kokku.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena