Neuville rääkis juba laupäeval, et neljandast kohast kõrgemale neil omal jõul pole võimalik tõusta. Nii ka lõpuks läks, belglane lõpetas ralli neljandal kohal, kaotust kolmandaks tulnud tiimikaaslasele Ott Tänakule oli ligi kaks minutit. Punktikatsel jäi belglane samuti punktidest kaugele. Paduvihmas hätta jäänud belglane kaotas rallit valitsenud Kalle Rovanperäle pelgalt Power Stage'il juba 1.21,1.

„Olin umbes 1,5 km jõudnud sõita, kui esiklaas läks täiesti uduseks. Ma ei näinud enam midagi. Jäin peaaegu seisma, sõitsin kohati esimese käiguga,“ kirjeldas Neuville ülirasketes oludes toimunud katset Delfile. „Kui vihmasadu hakkas järele andma, nägin veidi rohkem ja kahel viimasel vaheajal oli kiirus juba hea.“

„Me teame, et esiklaasi soojendus ei tööta. See valmistas pettumust, juba eile sõitsime mõnel katsel üsna piiri peal niimoodi,“ tõdes belglane.

Neuville tunnistas nädalavahetuse jooksul korduvalt, et on hädas enesekindlusega. Belglane tõdes ralli järel, et see tulenes Hyundai autost. „Ma ei tundnud end autos mugavalt, aga laupäeva pärastlõunal läks seis veidi paremaks. Täna jälle muutuvate ilmaoludega enesekindlust polnud. Polnud põhjust surumiseks ka, aga ikka tundsin, et väga lihtne oli viga teha.“

Peamist murekohta Neuville ei osanudki välja tuua. „Auto ei käitunud nii nagu ootasin. Pidevalt tuli üllatusi ja kaotasin pidamist. Raske nädal,“ sõnas ta.

Mida on vaja Hyundail teha, et Soome ralliks seis parem oleks? „Nimekiri on pikk ja aega on vähe,“ nentis Neuville. „Rally Estonia jooksul saime veidi testida ja järgmisel nädalal ootab üks test veel ees.“