„Mulle meeldiks rohkem, kui autod oleksid võrdsed ning paremuse selgitaksid välja sõitjad oma oskuste põhjal,“ sõnas Latvala.

Paraku pole Hyundai tänavu võrreldav Toyotaga ei kiiruses ega vastupidavuses. „Uute hübriidautode konstrueerimiseks ja ehitamiseks jäi väga vähe aega, kuid Hyundai alustas tööd pool aastat teistest hiljem,“ selgitas Latvala. „Meie mahtusime ajaaknasse ära, Hyundai mitte.“

Samas arvab Latvala teadvat, mis on Hyundai peamine probleem. „Vaadake, kuidas autode tagaosa käitub, viskab siia-sinna, mis tähendab, et masinad pole tasakaalus,“ rääkis Latvala. „Jälgige Tänaku sõitu – tema tavapärast sujuvust pole ollagi, ta peab kihutama endale mitteomaselt väga agressiivselt.“

Latvalal on olemas ka retsept Hyundai vea parandamiseks. „Väikeste seadistustega on raske midagi ära teha, asja võib muuta paremaks, aga ka halvemaks. Kui mina oleksin Hyundai boss, läheksin riskile ja võtaksin auto juures ette suured, põhimõttelised muutused.“