Moncet'i väitel oli päev kaugel ideaalsest. „Täna hommik oli veel üsna okei, sest näitasime konkurentsivõimelist kiirust – Ott võitles esikoha eest ja Thierry polnud kuigi kaugel. Oliveril on natuke enam probleeme nii auto tasakaalu kui enesekindlusega,“ sedastas ta.

Kuid peale hoolduspausi tulid Hyundai õuele murepilved. Ott Tänak kaotas päeva viimasel katsel aega tänu lahti tulnud tuulutuse õhuvoolikule, mistap oli tema i20 masina esiklaas kuni finišini udune. Thierry Neuville'i ei suutnud läbi pärastlõuna kiiremate tempos püsida ning Oliver Solberg lõhkus masina ja kukkus sootuks punktikohalt välja.

„Pärastlõunal olid mured ilmaga, kaotasime kiirust ja oli märgatavalt keerulisem,“ rääkis Moncet. „Otil olid probleemid viimasel katsel, kus ta kaotas kõvasti sekundeid. Videost oli näha, et puhur tuli lahti ja Martin üritas seda putitada. Aga kahjuks ei saanud seal suurt midagi teha.“

Ta jätkas: „Oliver sõitis vastu kivi, mis lõhkus roolivõimu. Thierry’l polnud sellistes oludes enesekindlust. Ilmselgelt liigume nüüd hooldusalasse ja vaatame, mis me suudame homseks seadetes muuta. Ilm tuleb taas keeruline, aga üritame autode käitumist parandada. Kuid imet me korda ei saada.“

Sealjuures andis Hyundai tagasi pärastlõunal, kui mitmest katses käis üle kõva vihmasabin. Moncet väitel ei tasu sellest pikki järeldusi teha. „Ma ei tea, kas saab öelda, et me pole üleüldse märjal kruusal head, aga siin Eestis on meil midagi puudu,“ nentis ta nõutult.

Reede järel juhib rallit Toyota piloot Kalle Rovanperä, kelle edu tiimikaaslase Elfyn Evansi ees on 11,7 sekundit. Kolmandat kohta hoidev Tänak jääb liidrist maha 44,3 sekundiga, viienda mehe Neuville'i kaotus on 1.12,9.

Hyundai pealik tuletas meelde vana mantra, et ralli lõppeb viimase katse finišis ja kõigil meestel on ees kaks pikka päeva. „Liidrite püüdmine näib keeruline, aga me üritame vajutada kuni lõpuni. Vaatame, mida ilm teeb. Otil on kõik võimalused poodiumile sõitmiseks ja Thierry üritab hoida oma kohta. Oliver on koha mõttes kaugel, aga ootame temalt häid tulemusi katsetelt,“ ütles tiimijuht.

Eesti rallifännidel on hingel muidugi tõik, et taas tabasid Oti masinat tehnikamured. „Muidugi on frustreeriv, kui juhtuvad asjad, mida ei tohiks juhtuda. Kuid samas oli see täna ainus [tehniline] probleem. Meil on eelkõige puudu just kiirusest,“ tõdes Moncet. „Üritame vajutada ja hoida poodiumikohta, võib-olla tekivad kahel esimesel probleeme.“