Eestlastest osales Eesti - Läti ühismeekonnas Stefan Arand. Kui enamus konkurentide meeskondi kasutasid 3-4 pilooti siis Eesti-Läti tiim otsustas läbida võistluse ainult Arandi ja noore Läti võidusõitja Nils Slakterisega. Sõiduaeg otsustati jagada 1,5 tunnisteks vahetusteks ja võtta sõidust maksimum.

Kestvussõitudes kasutatakse lendstarti, kus stardipaadi taga püüavad kõik omale välja võidelda parimat positsiooni. „Pidime mõlemas stardis kohe alguses olema natuke agressiivsemad, et saada head positsiooni roheliseks lipuks. Kui oleks natukene tagasi hoidnud oleks kohe meie positsioon üle võetud,“ kommenteeris Arand harjumatut starti.

Esimeses sõidus sai Arand hea lähte ja hoidis teist kohta. 20. ringil leidis Arand võimaluse liidrist möödumiseks ja asus sõitu juhtima. Oma esimese 1,5 tunnise vahetuse lõpetas Arand esimesena. Järgmised 1,5 h oli Slakterise kord sõita, kuid kahjuks sai saatuslikuks üks halb laine ja paat lendas esikohalt uppi. Piloodiga oli kõik korras ja paat toimetati kiirelt kaldale, kus meeskond alustas tööd, et saada võistlusvahend võimalikult kiirelt sõitu tagasi. Mehaanikud tegid kõva tööd ja paat saadi korda. Vahe liidritega oli küll suur, kuid kahe päeva arvestuses oli igal võidetul punktil suur väärtus.

Esimesest sõidust saavutati seitsmenda koha punktid. Teine võistluspäev andis lootust kohta parandada ja stardiks oli roolis jälle Arand, kes läks ka kohe sõitu juhtima. Enam vigu ei tehtud ja mõlemad piloodid hoidsid esimest positsiooni sõidu lõpuni. Teisest sõidust võetud maksimumpunktid andsid kahe sõidu kokkuvõttes Eesti-Läti meeskonnale MM-ilt pronksmedali.

„Esimene võistluspäev algas meie jaoks väga hästi. Esimesed poolteist tundi olin roolis mina. Stardist sain teisena minema ja peale 30 minutit suutsin tõusta liidriks. Esimene vahetus läks hästi, kuid kahjuks lätlasel Slakterisel läks esimese koha pealt paat lendu ja lõpetas tagurpidi. Paat õnneks väga katki ei läinud, peale meeskonna kõvat tööd saime paadi uuesti vette ja esimese päeva lõpuks teenisime ka mõned punktid.

Teine päev algas veel paremini. Sain kohe stardist võistluste liidrikoha enda kätte ja suutsime seda lõpuni hoida. Suured tänud tervele Rigas Powerboat Tiimile, kes mind meeskonda kutsusid ja mulle selle võimaluse andsid ning loomulikult suured tänud minu oma meeskonnale ja isale, ilma kelleta seda tulemust ei oleks ka tulnud,“ kommenteeris Arand peale võistlust.

Maailmameistriteks krooniti esimese sõidu võitnud ja teises sõidus teiseks tulnud prantslaste meeskond, kuhu kuulusid Jeremy Brisset, Dailly Quentin ja Romuald Kauffmann. Hõbedale tulid nende kaasmaalased Antoncic Fabrice, Helluin David, Lemesle Margot ja Manchon Matthieu.