FIA pani 2016. aastal paika kindlad reeglid, milliseid sõnumeid võivad insenerid sõitjatega võistluse ajal vahetada, aga kuna reeglit hakati massiliselt rikkuma, lasti raadioside tiimiga taas vabaks.

„Kohati sõidaks nagu autokoolis. Sidet tuleks piirata selliselt, et see oleks vaid ühesuunaline, et ainult sõitja saaks ühendust võtta, mitte et talle saaks tehnilist tuge pakkuda,“ avaldas Marko arvamust.

„Praegu on nii: „Sa kaotad kümnendas kurvis pidurdades viis meetrit ning teised sõitjad võtavad kolmandas kurvis pisut aeglasemalt.“ Sõitjal on kõik see info käes ning see teeb tal elu lihtsamaks.“

79-aastane austerlast ajendas raadioside teemal sõna võtma Lewis Hamiltoni harjumus oma võistlusinseneriga pikki vestlusi pidada, kuigi inseneride näpunäidetele toetub tugevalt ka Red Bulli esisõitja Max Verstappen.