Motospordi info kohaselt tunneksid Alpine, Škoda ja Stellantis Group koheselt huvi MM-sarja vastu, kui põhiklassis kasutataks elektriautosid.

Praegused WRC-sarja masinad - Rally1 hübriidid - on kasutusel 2024. aasta lõpuni.

Rahvusvaheline autoliit FIA kohtus maikuus Portugali MM-rallil ajal erinevate autotootjatega ja arutas spordiala tuleviku üle. Kohal oli ka Alpine`i alla kuuluva Renault motospordiüksuse juht Davide Brivio.

„Olen huvitatud autoralli MM-sarjast, kui leiame sobivad tingimused. Küll aga tahaksime tegelda elektriautoga, mis hetkel ei tundu olevat võimalik,“ ütles Renault’ tegevjuht Luca De Meo tänavu veebruaris.

Lisaks Renault’le sooviks ka Škoda alates 2025. aastast MM-sarjaga liituda, kui toimuks üleminek elektriautodele. Opelil seevastu on juba oma elektriauto olemas, seega mõtleks WRC-sarjale ka Saksa autotootja.

„Kutsun kõiki Saksamaale vaatama, mida meie Opeli kaubamärk on seal saavutanud. Meil on juba oma seeria, kus võistleme Opel Corsa E autoga. See on väga huvitav. Nüüd uurime võimalusi, et selle autoga ükskõik millisel rallil osaleda,“ ürles Stellantis Grupi tegevjuht Carlos Tavares.

FIA on kinnitanud, et kohtub selle suve jooksul erinevate osapooltega, et arutada autoralli MM-sarja tulevikku.

„Hübriidiajastu on alanud edukalt ja sellega on rallil suurepärane võimalus uusi tehnoloogiaid proovida ja rakendada. Seda soovime koostöös autotootjatega jätkata,“ öeldakse FIA ​​pressiteates.

Hetkel on MM-sarjas vaid kaks tehasemeeskonda - Toyota ja Hyundai - ning lisaks eratiim M-Sport, mis saab Fordilt rahalist tuge.