„Sponsoritega sportlased saavad keskenduda ainult võistlustele. Ma pean üksikasjalikult läbi mõtlema, kuidas ma reisin ja kus ööbin. Pean mõtlema, kuidas raha teenida või kuidagigi nulli jääda. See viib fookuse võistlemisest eemale,“ tõdes ta.

Mallett teatas Instagramis, et müüb USA meistrivõistlustel osalemiseks T-särke ja pusasid. Reis Iowa osariigist läänerannikul olevasse Oregoni maksab umbes 2400 eurot. Ent just seal jagatakse pääsmed MMile. „Kõik särgi ostnud aitasid minu reisile kaasa. Olen selle eest südamest tänulik. Läänerannikule reisimine on kallis,“ ütles ameeriklane.

Oma parimal päeval 110 meetrit tõkkeid ajaga 13,15 läbinud Mallett saab hooti tuge võõrastelt sponsoritelt, õla pani ka Iowa ülikool, mis lubab sportlased oma saalides tasuta harjutada.

„Mul pole regulaarset sissetulekut,“ nentis Mallett. „Pean sarnaselt kõigile teistele inimestele maksma oma arved. Kiropraktikute ja massaažidega kaasnevad lisakulud, lisaks pean ostma naelikud ja muu varustuse. Tunnen võisteldes seda taaka oma õlgadel.“

27aastase sportlase sõnul on tänapäeval väga suur roll sotsiaalmeedial. Nii antakse raha pigem keskpärastele, aga suure jälgijaskonnaga atleetidele. „Kuid sotsiaalmeedia pole kõigi jaoks. Olen üsna tagasihoidlik ja sinna postitamine pole mulle omane. Enda promomine digitaalmeedias ei tundu loomulik, aga tänapäeval on see sisuliselt kohustuslik,“ jätkas ta.

Mallett nentis, et tal pole halli aimugi, kuidas sponsoreid leida. „Algselt mõtlesin, et piisab MM-koondisesse pääsemisest. Olin sisekergejõustiku maailmameistrivõistluste koondises, aga sellest ei muutunud midagi. Ma tõesti ei tea, mida ma tegema pean,“ lisas tõkkejooksja.