Seitsmekordse maailmameistri Hamiltoni selg oli pärast tänast Aserbaidžaani GP-d nii läbi, et tal oli suuri raskusi autost välja ronimisega.

„See oli mu karjääri kõige raskem võistlus,“ vahendas neljandana lõpetanud Hamiltoni sõnu BBC. „Teeksin mida iganes, et seda hüplemist ei oleks. Olen iga kord mures, kui pean taas autosse istuma. Oli palju hetki, kui ma ei teadnud, kas suudan vastu pidada ja autot teel hoida. Mul oleks kiiretes kurvides mitmel korral auto peaegu käest läinud. Viimase kümne ringi jooksul pidin endale kogu aeg sisendama: sa suudad seda, lihtsalt pea vastu.“

Hamilton üritab seljavalu leevendada massaži, akupunktuuri ja külmakambris käimisega, aga vaevused on hooaja jooksul aina süvenenud. Britt ei olnud pärast tänast võistlust kindel, kas suudab nädala pärast peetaval Kanada GP-l startida.

Mercedese sõitjad ja tiimijuht Toto Wolff soovivad, et vormel 1 sarja juhid kohendaksid reegleid. Lahenduseks oleks põhja kõrgemale tõstmine, mis muudaks autod küll aeglasemaks, aga hüplemine väheneks oluliselt. Ent enamikel võistkondadel sellega probleeme pole. Reeglite muutmiseks oleks vaja vähemalt kaheksa tiimi nõusolekut.

MM-sarja juhtiva Red Bulli juhi Christian Horneri sõnul peaks Mercedes probleemile ise lahenduse leidma, kuigi ta saab nende murest aru.

„Põhja kõrgemaks tõstmine oleks lihtsaim lahendus. Võistkondadel on see võimalus olemas. Kunagi ei tohiks sõita autoga, mis on ebaturvaline. Mõnedel autodel on probleeme ja mõnedel puuduvad need peaaegu täielikult. Oleks ebaaus karistada neid, kes on suutnud teha korralikku tööd. Kui meil oleks sellised mured, siis ütleksin samuti sõitjatele, et kurtke raadiosides selle üle nii palju kui võimalik. See käib mängu juurde,“ ütles Horner.